Bajskorv ......

Hejsan aliihopa !!

Idag skulle jag vara med Julia men det blev inte så ... för atthon ulle klippa sigoch då var ag ensam hemmaoch direkt efter skulle hon på fotbollen så det blev inget idag .... Men idag har jag fått blogglusten tillbax så jag kommer att försöka blogga så mycket jag kan ! Sen skulle Mathilda varit med men hon gjorde en annan sak.
Jag tänkte lägga ut lite låtar som jag nördar och lite bilder på kläder jag har och gillar och kanske nån tävling ..... vi får se ;)

Ai se yua!!!


Kommentarer

Skriv inte uppkäftiga kommentarer bara ! Då får du med mig ( Lina ) och göra ! Annars så bara GÖR VÅR DAG ! ♥♥♥♥♥:

Och du heter ? ♥:
Lika lat som vi ? ♥

E-postadress ( stannar mellan oss tre ) ♥: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ? ♥ :

Vad har du på ♥ babe ? :

Trackback
RSS 2.0