Hemma !

Jaa, nu är jag hemm från simningen. Först hade vi då uppvärmning. Och på uppvärmen körde vi bland annat plankan. Det är när man har armbågarna i golvet och tårna i golvet så att man lyfter upp kroppen. Så kanske man står så i ngn minut sen säger tränaren att man ska upp på båda händerna. Sen ner på armbågarna. Sen upp på händerna och gör två armhävningar osv .... Ni förstår nog. Det hade vi en haltimme då plus andra övningar. Sen simmade vi då. Jag tror vi simmade upp mot två kilometer som vi brukar göra.

// Lina

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan!

Var gärna med och tävla om en valfri vara i min blogg! :) Du kan välja mellan smycken, kläder, väskor med mera!

Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfi-vara-for-150-.html



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.. :)

2012-04-16 @ 07:16:09
: URL:http://emzaans.blogg.se/

Skriv inte uppkäftiga kommentarer bara ! Då får du med mig ( Lina ) och göra ! Annars så bara GÖR VÅR DAG ! ♥♥♥♥♥:

Och du heter ? ♥:
Lika lat som vi ? ♥

E-postadress ( stannar mellan oss tre ) ♥: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ? ♥ :

Vad har du på ♥ babe ? :

Trackback
RSS 2.0