HEJ ! <3333

Hej ! Detta är Lina ! Förlåt för dålig uppdatering dom senaste tre dagarna ... Nu har jag fått svar från Mathilda, hon kan inte blogga från doms dator för det går inte att logga in på bloggen på den datorn. Vet inte vrf men aa ..

Idag har jag iaf varit på torp med Jullan :D Jag kommer att lägga ut bilder på sakerna jag köpt i enskilt inlägg. Vi träffade massa folk från samma lilla håla som vi ! Te.x Johanna L, Amanda W, Olliver J, Hanna, Frida T.
På Fredag ska jag på 80 tals fest. Ska bli kul !

Idag i skolan så har vi gjort vanliga saker. Det var bara en sak som var annorlunda. Jag och några av mina bäzzor pratade ut om ett bråk som vi löst nu. Känns skönt. Som om en sten lossnar från hjärtat elr ngt ... <3

Men nu så ska jag lägga ut inlägget ! <33

// Lina

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du haft en bra dag sötis :)

2012-04-25 @ 23:11:02
: URL:http://bruudar.blogg.se/

Skriv inte uppkäftiga kommentarer bara ! Då får du med mig ( Lina ) och göra ! Annars så bara GÖR VÅR DAG ! ♥♥♥♥♥:

Och du heter ? ♥:
Lika lat som vi ? ♥

E-postadress ( stannar mellan oss tre ) ♥: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ? ♥ :

Vad har du på ♥ babe ? :

Trackback
RSS 2.0