Jag Lina !

Jaa, vad ska man säga om mig. Jag är en sprallig, blåögd blondin. Jag gillar INTE hästar tvärt emot Mathilda ... Jag har gjort när jag var liten men nu tycker jag bara dom är stora, fula ( vissa ), luktar BLÄÄ, inte min grej ....
Jag håller mig till mode och sånt som luktar gott istället ;) Mina intressen är att sminka, göra ordning hår, styla folk med kläder och fota. Jag bor där nyckeln passar in ! Mina bästisar heter Amanda, Mathilda, Julia L, Emma K och massa mer ..... Här på denna bloggen kommer jag skriva om mitt vardagsliv ! Kommer lägga ut bilder nästan varje dag och så har jag skaffat videofy så vi kan lägga ut massa filmer hit till bloggen också ! ;) ¨

Det var lite om mig !


Kommentarer
Postat av: Leah

Vad heter du på videofyme

2012-04-15 @ 00:00:43
: URL:http://leah
Postat av: Emmak<3

love ya Lina <3

2012-04-15 @ 12:41:36
: URL:http://emmamagdalenaknutson.devote.se

Skriv inte uppkäftiga kommentarer bara ! Då får du med mig ( Lina ) och göra ! Annars så bara GÖR VÅR DAG ! ♥♥♥♥♥:

Och du heter ? ♥:
Lika lat som vi ? ♥

E-postadress ( stannar mellan oss tre ) ♥: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ? ♥ :

Vad har du på ♥ babe ? :

Trackback
RSS 2.0