YEEAAHH !

Haha ! Fyfan vad nöjd jag är att jag skapade denn bloggen ! :) Asså jag vet att man har många besökare första gången för designen och det ... Men inte 170 unika och 400 sidvisningar ???? Eller det kanske är vanligt ? Men så var det inte på mina gamla första dagen iallafall ! Men tack för alla 60 kommentarer igår också ! :) Hoppas bara Mathilda loggar in idag också och skriver och berättar lite om sig själv :) Jag lovar iallafall att ösa på inlägg varje dag för att det ska vara roligt att läsa den och vi kommer få massor med bloglvin följare ! Om ni vill ha bloglovin byte så äre bara att säga till för vi väll GÄRNA ha det ! :)


Kommentarer

Skriv inte uppkäftiga kommentarer bara ! Då får du med mig ( Lina ) och göra ! Annars så bara GÖR VÅR DAG ! ♥♥♥♥♥:

Och du heter ? ♥:
Lika lat som vi ? ♥

E-postadress ( stannar mellan oss tre ) ♥: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ? ♥ :

Vad har du på ♥ babe ? :

Trackback
RSS 2.0